Gimnastică pentru ochi cu miopie. 5 Exercitii care vindeca MIOPIA

Ochi exerciții miopie video, Exerciții pentru ochi cu miopie - Miopie September

Scapa de OCHELARI: 5 Exercitii care vindeca MIOPIA

Există miopie mică până la 3 dioptriimiopie medie dioptrii și miopie mare peste 6 dioptrii. Chiar dacă miopia nu este o afecțiune care să poată să fie tratată, există câteva metode prin care acest viciu de refracție gimnastică pentru ochi cu miopie fi corectat.

gimnastică pentru ochi cu miopie

Pe lângă purtarea ochelarilor sau a lentilelor de contact de zi sau de noapte și intervențiile chirurgicale cu laser recomandate persoanelor cu vârta de peste 18 aniexistă și o serie de exerciții fizice menite să gimnastică pentru ochi cu miopie vederea.

Dacă copilul tău are miopie, poți să-l încurajezi să execute aceste exerciții pentru o vedere mai bună.

  • Cinci exercitii pentru gimnastica oculara Gimnastica pentru ochii din miopie.
  • 5 exerciții distractive, care corectează miopia la copii | Mamaplus

Înainte de a începe exercițiile, copilul trebuie să se așeze pe un scaun în dreptul unui geam, pentru a-și putea antrena vederea în depărtare.

Exercițiu de relaxare Așază-te comod și acoperă-ți ochii pentru 3 minte cu palmele, astfel încât să fie suficient de întuneric pentru ochi ca aceștia să se poată odihni. E de dorit ca să stai în liniște, iar fereastra să fie deschisă pentru oxigenare.

5 Exercitii care vindeca MIOPIA

Exercițiu de relaxare a vederii Privește peisajul din depărtare timp de un minut, iar apoi încearcă să-ți concentrezi privirea pe un anumit obiect fix din depărtare.

Încearcă să deslusești detaliile. De exemplu, poți număra geamurile unui bloc din depărtare sau câte păsări stau pe ramul unui copac.

Insistă pe acest exercițiu timp de minute.

Cum scapi de ochelari daca ai miopie?

Exercitii de concentrare Vei avea nevoie de un creion. Pe vârful creionului lipește o foiță pe care să scrii prima literă din numele tău sau să desenezi o steluță.

gimnastică pentru ochi cu miopie

Încearcă să miști creionul pe o linie imaginară de la nas înainte și spre nas. Concentrează-ți privirea pe steluța desenată sau pe litera pe care ai scris-o.

gimnastică pentru ochi cu miopie

Fă 10 îndepărtări și apropieri, iar apoi relaxează-ți ochii, clipind cât mai des. Pune-ți palmele la ochi și stai așa timp de 3 minute. Exercițiu de concentrare pentru fiecare ochi în parte Pentru că în miopie de cărți de viziune ori un ochi este dominant și drept urmare, suprasolicitat adică cu el vezi mai bine și îl folosești mai multe important să-ți antrenezi fiecare ochi în parte.

gimnastică pentru ochi cu miopie

Se poate întâmpla să nu știi care este ochiul dominant, așa că îți punem la dispoziție o probă foarte simplă: fă un cerc din degetul mare și cel arătăror, îndepărtează mână la o distanță de 20 de cm de ochi și încearcă să privești cu ambii ochi prin acel cerculeț un obiect din jur un tablou, un buton, o floare etc.

Fără să-ți schimbi poziția, închide pe rând ochiul drept și stâng.

  • Gimnastica miopie, Gimnastica pentru ochi cu miopie De asemenea, încercați să respectați cu strictețe toate recomandările pentru respirație adecvată - în timpul efectuării gimnasticii cu miopie musculatura necesită mai mult oxigen.
  • Gimnastica pentru ochi video miopie Clase de vedere afectată

Cu care ochi încă mai vezi obiectul? Acela este ochiul dominant.

gimnastică pentru ochi cu miopie

Pentru a antrena fiecare ochi pe rând se recomandă ca să-ți acoperi un ochi cu o batistă sau orice altceva, în timp ce cu celălalt ochi să faci activități obișnuite citit, scris etc. Acest exercițiu poate fi făcut timp de minute, apoi schimbă ochiul. Exerciții pentru mușchii oculari Pentru a-ți antrena mușchii oculari, încearcă să-ți privești sprâncenele pentru câteva secunde, apoi privește în jos, spre pleoapele inferioare, apoi iar în sus și iar în jos și tot așa de 20 de ori.

Nu uita să-ți relaxezi ochii după acest fel de execiții, acoperindu-i cu palmele pentru 30 de secunde.

gimnastică pentru ochi cu miopie

Apoi încearcă să-ți privești urecha stângă și urechea dreaptă. Bineînțeles, nu le vei vedea, dar vei privi la maxim în stânga și la maxim în dreapta, ceea ce o să-ți antreneze mușchii oculari. Fă 20 de repetări și odihnește-te 30 de secunde, acoperindu-ți ochii cu palmele.

Gimnastica miopie, Gimnastica pentru ochi cu miopie

Apoi fă 20 de rotiri ale ochilor spre dreapta, relaxează-ți prin aceeasi metoda ochii, apoi 20 de rotiri spre stânga și din nou relaxare. Exercițiile pot fi făcute de ori pe săptămână. Se recomandă să le execuți timp de o lună de două ori pe săptămână, apoi, în următoarea lună, de trei ori pe săptămână și tot așa până vei ajunge să le practici zilnic. În primile zile să știi că poți avea mici dureri de ochi sau amețeală, dar aceste simptome dispar la scurt timp.

Citițiși