Exerciții trataka pentru vedere. Main navigation

exerciții trataka pentru vedere

boli ale ochilor miopie

Iată 9 exerciții care fortifică mușchii ochilor, pentru a-ți asigura o vedere fără cusur! Evită suprasolicitarea ochilor pe parcursul zilei. Din două în două ore, închide ochii preț de câteva minute și bucură-te de întuneric. Fă zilnic exercițiile de vedere pe care le regăsești în imaginea de mai jos.

poți naște cu viziune

Dacă porți ochelari, redu timpul în care îi porți. De fiecare dată când ai ocazia, dă-i jos pentru a forța ochii să se descurce singuri.

  1. Astigmatism congenital hipermetropie
  2. Myopia hyperopia astigmatism and presbyopia
  3. Viziune amestecat astigmatism

Spre exemplu, renunță la ei în pauza de masă ori în pauza de cafea. Masează-ți exerciții trataka pentru vedere folosind mișcări circulare blânde, pornind din punctul 1 pe care îl descoperi în imaginea de mai jos, şi finalizând în punctul 6.

Atunci când te plimbi în aer liber, încearcă să te uiți în zare, să privești obiecte cât mai îndepărtate, nu te mulțumi să îți privești picioarele. Consumă zilnic suc de morcov.

În primul rând, trebuie să aflați și să eliminați cauza afectării vizuale. Exercițiile pot trata cu succes miopie, hiperopie, boli asociate cu afectarea funcției musculare și tulpina ochilor. Exerciții pentru ochi cu miopie - Miopie September Dacă aveți probleme cu retina, trebuie să consultați un medic.

Atunci când îți simți ochii obosiți, spală-i cu apă călduță. Fă tot posibilul pentru a nu te uita la televizor, la ecranul computerului ori al telefonului cu cel puțin 2 ore înaninte de culcare. Folosește exercițiile Trataka pentru ochi, dar și pentru concentrarea minții.

  • Cinci exerciții pentru îmbunătățirea vederii
  • Test ocular masteroptic
  • Cum să vă tratați singur vederea
  • Dacă vederea este de minus 10 kg
  • Exerciții indiene de trataka pentru refacerea vederii - heaven-studio.ro
  • Atât miopia, cât și hipermetropia
  • Exerciții simple de trataki Carotenul este absorbit mai bine dacă este consumat cu grăsimi.

Poziționează-te în fața unui obiect de dimensiuni reduse și concentrează-ți întreaga atenție asupra acestuia. Fă tot posibilul să nu clipești deloc.

Vei observa ca in prima imagine, rotile parca se misca, iar in cea de-a doua putem vedea puncte negre care clipesc. Acum uita-te din nou la ele, dar in loc sa iti concentrezi privirea pe unul dintre punctele din imagine, fii foarte atent ca ochii tai sa nu se miste nici un pic. Daca reusesti sa faci asta, miscarile vor disparea si vei vedea imaginea asa cum este.

Închide apoi ochii și păstrează imaginea obiectului vizualizat anterior, poziționându-l între sprâncene al treilea ochi. Fă acest exercițiu preț de 10 minute. Pont: poți folosi o lumânare pentru a face acest exercițiu.

câți ani începe să cadă viziunea

Citițiși